Evinrude 175 pk E-Tec

Nieuw product

Evinrude 175 pk E-Tec

Meer details

€ 18,599

Stuur een aanvraag voor dit product

  or  

Datasheet

ConditieNieuw
MateriaalAluminium
BrandstofBenzine
Type motorBuitenboordmotor
Vermogen50 pk of meer
Kort(S)/Langstaart(L)Lang(L)
Met afstandsbediening(R)Ja
Elektrische start(E)Ja

Meer informatie

ONDERHOUDSVRIENDELIJK

Hebt u ook zo’n hekel aan onderhoud? Het gedoe? Het wachten? De kosten? Probeer eens een andere buitenboordmotor. Evinrude-buitenboordmotoren maken korte metten met een aantal routinematige onderhoudstaken, zodat u hier nooit meer last van hebt. Het is simpel. Waar bent u liever? Op het droge of op het water?

3 jaar/300 uur geen onderhoud
Geen inspectie of afstelling van de onderdelen, u hoeft de versnellingsbak niet te smeren en de vering hoeft u ook niet opnieuw af te stellen. En dat drie jaar lang! Gebruiksvriendelimujk.

Minder onderdelen
Minder onderdelen dan de meeste viertaktmotoren. Geen kleppen, riemen, nokkenassen of riemschrijven om af te stellen of te vervangen. Minder onderdelen, minder problemen, minder reparaties. Meer tijd op het water!

Geen olieverversingen
U hoeft de olie en de benzine dankzij het E-CAL-multi-punt-systeem voor automatische smering niet meer te mengen. De olie wordt rechtstreeks op de essentiële motorpunten gespoten, terwijl u dankzij de volledige verbranding precies de benodigde hoeveelheid verbruikt en er geen olie in het milieu belandt. U hoeft de olie niet te verversen.

Bougies die 3 jaar/300 uur meegaan
Geavanceerde iridiumbougies voor een langere en efficiëntere ontsteking. Meer ontstekingen, minder onderhoudsbeurten.

AUTOMATISCH WINTERKLAAR
Het is niet langer nodig om naar de dealer te gaan. U kan uw motor namelijk zelf winterklaar maken. U kan dit eenvoudig en wanneer het u uitkomt in minder dan 4 minuten regelen. Conclusie? Meer tijd op het water.

Vermogen en prestaties

Wat is het doel van vermogen en prestaties? Simpel. Alles op het water overtreffen, van de snelheid en het koppel tot het brandstofverbruik. Of u nu langzaam gaat, vol gas geeft of een leuke middenweg hebt gevonden.

Directe gaskleprespons.
Als u A zegt, zeggen wij geen B, maar Z. We gaan verder dan waar u om vraagt en beperken onze prestaties op geen enkel gebied. Het idee is dat met elke slag een omwenteling wordt bewerkstelligd, terwijl een viertaktmotor slechts om de twee slagen een omwenteling maakt. Bovendien zorgt het computergestuurde motorbesturingssysteem ervoor dat de perfecte brandstofmix direct in de verbrandingskamer wordt ingespoten, zodat de reactie altijd superprecies is.

Minder brandstof
Het motorbesturingssysteem voert meer dan 8 miljoen berekeningen per seconde uit. Bij elk toerental wordt de hoeveelheid brandstof geleverd die nodig is en geen druppel meer. Een groot voordeel als u een lange trip gaat maken.

Hoog koppel
Het natuurlijke voordeel van tweetakt in combinatie met ons nog natuurlijkere brandstofinjectie- en verbrandingssysteem.

Meer pk
Onze pk’s houden zich nooit in. Bereik sneller uw cruisesnelheid. En houd deze vast. Zelfs als het op het water flink stampt.

Minder gewicht, meer pk
U kan sneller planeren en bovendien komt de boeg minder omhoog, zodat u het open water voor u kan zien. Kortom, een betere besturing en meer controle.

Duurzaamheid en betrouwbaarheid

Meer tijd op het water. Het begint allemaal met meer tijd achter de ontwerptafel. Elk onderdeel en elk systeem is ontworpen, gebouwd en getest om tot het uiterste te gaan. We hebben er een boel ingestopt. En u haalt er nog meer uit.

Gemakkelijk starten
De eerste keer en alle keren daarna. Met één omwenteling van het vliegwiel.

U hoeft de motor niet in te varen.
U kan dankzij de met boornitride behandelde cilinderwanden direct na aanschaf vol gas geven. U kan dus helemaal zelf weten wat u op het water doet.

Minder onderdelen, meer gemoedsrust
Geen riemen, nokkenassen of uitlaatkleppen die kapot kunnen gaan. U kan in de zekerheid dat uw motor u altijd weer thuisbrengt verder varen dan ooit.

Duurzame onderdelen
Ontwerp met minder wrijving voor betere prestaties en duurzaamheid, ongeacht de belasting. Onderdelen die beter in elkaar zitten en langer zijn getest.

Gegarandeerde bescherming
Als de motor oververhit raakt of er een ander probleem optreedt, wordt het vermogen van de motor automatisch teruggebracht om uw investering te beschermen en hebt u maar liefst vijf uur de tijd om terug te keren naar huis, zonder dat u de motor beschadigt.

Krachtige iridiumbougies
Een efficiëntere, soepelere en duurzamere ontsteking.

Verzegeld brandstofsysteem
Lucht komt er niet in. Brandstof kan er niet uit. Verstopte brandstofsystemen behoren tot het verleden. Uw motor is in de opslag goed beschermd.

Grotere wisselstroomdynamo’s
Bijna twee keer zoveel stroomsterkte beschikbaar als bij concurrerende modellen. Gebruik zonder zorgen meer accessoires.

Schoon en stil

Responsible Play: één met de natuur. Geen olieverversingen. Geen zorgen over afval of olie in de natuur. Bovendien komt elk druppeltje olie in het brandstofmengsel in de verbrandingskamer en niet in de lucht of het water terecht.

Minder uitstoot
Drie sterren* van de strengste beoordeler van emissienormen ter wereld: de California Air Resources Board. Bovendien is het merk Evinrude van BRP de enige buitenboordmotor die de Clean Air Technology Excellence-award van de EPA heeft ontvangen**. Daarnaast zijn de motoren van Evinrude de eerste tweetaktmotoren die voor het eerst sinds ruim 30 jaar mogen worden gebruikt op de Bodensee*** in Midden-Europa, een van ‘s werelds strengst beschermde watermassa’s.

Geen rook
Dankzij het geavanceerde olie- en brandstofinjectiesysteem. U zit niet in de stank als u onder de kust of door wier vaart.

Minder lawaai
Bijzonder stil dankzij de combinatie van een geavanceerd motorkapontwerp, een akoestisch afgesteld uitlaatsysteem en driedimensionaal geluidsdempende materialen om tot aanzienlijk lagere geluidsniveaus te komen en een stille stationairstand te realiseren.

Minder vibratie
Gelaagde verbranding voor opvallend soepele lagere toerentallen. Een motor die is gemaakt om te slepen.

*M.u.v. het 300 V6-model
** In 2005
*** Bepaalde modellen